O mica particica din sufletul meu....

21 aprilie 2012

Ciurigi



Rapide si delicioase! Denumirile difera in functie de zona...la noi asa li se spune. Imi plac foarte mult, iar cand am chef de gogosi rapide, fac ciurigi. 

Ingrediente

  • 1 kg faina
  • 500 g iaurt
  • 1 lingura smantana
  • 1 lingura margarina moale
  • 3 oua
  • 3 linguri zahar
  • 1 praf de copt
  • un praf de sare
  • coaja rasa de lamaie/portocala
  • Portii: 0Portii: 0
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 60 minute

Mod de preparare

Se framanta bine toate ingredientele. Daca mai e nevoie, adaugati faina sau iaurt, dupa caz.
Pe masa infainata intindeti aluatul de aproximativ 1/2 cm grosime si taiati-l patratele sau dreptunghiuri cam de 10 cm lungime si 5 latime. Faceti in mijlocul fiecaruia o taietura mica cu cutitul, prin care treceti unul dintre colturi.
Prajiti-le in ulei incins, apoi pudrati-le cu zahar.


13 comentarii:

  1. Mmm, ce-mi plac!
    Un weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi se numesc scovergi si soacra mea este "obligata"sa ne faca foarte des ca ne plac ff mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce-mi plac... nu am mai mancar demullt. Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sint moldoveanca, iar acasa la mine le spuneam minciunele... bune, bune, facea mereu mama, mai face si acum cind merg acasa. Acum mi-ai adus aminte, daca vedeam reteta mai devreme, faceam si eu citeva... Pupici si week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum spuneam si mai sus, au ff multe denumiri gogosile astea, depinde de zona. Lasa ca faci maine..:)) Pupici

      Ștergere
  5. Ce pofta mi-ai facut cu gogoselele astea !!!!! Nu am mai papat de multa vreme !!! :(:(

    RăspundețiȘtergere
  6. lasa ca tu esti harnicuta si-ti faci rapid..:))Pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Si la mine se spune ciurigi.Ahh bune sunt .Sper sa am timp săptămâna asta sa-mi alin pofta:).Arata tare bine.pup.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere