O mica particica din sufletul meu....

14 octombrie 2012

Crema de branza de casa







Dupa reteta de branzica de casa, va prezint o crema de branza delicioasa, pe care o puteti folosi in preparate sarate sau dulci, dupa cum vreti. Foarte gustoasa si foarte ieftina, comparativ cu cea din supermarket, dupa parerea mea. 

Ingrediente

  • 250 g branza de vaci proaspata (preferabil de casa)
  • 50 g unt moale
  • 50 g smantana grasa
  • Portii: 0Portii: 0
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 15 minute

Mod de preparare

Branza de vaci se mixeaza bine la robot, sau se da prin masina de tocat, apoi se adauga smantana si untul moale. Se mixeaza iar, pana devine ca o crema mai groasa, dar fina. Daca o vreti mai moale mai adaugati smantana; daca o vreti mai tare puneti mai putin decat am scris eu. Pastrati-o la frigider intr-un recipient inchis pana o veti folosi la ce vreti voi: combinata cu verdeata, gen Almette, intr-un cheesecake (cum am facut eu...yamii), etc, etc.



14 comentarii:

  1. Nici nu se compara cu ce este in comert!Minunata!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e cea mai buna crema de branza ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunata! Si eu fac tot in casa crema de branza!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. oh, ador branzica de casa! E asa de buna, proaspata, cu gust si miros de lapte.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu fac, si cu tot felul de verdeturi, condimente... etc! Delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Un deliciu. Am încercat cu ardei sau cu mărar. O săptămână faină!

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc, Adriana! ma bucur ca-ti place. Pup

    RăspundețiȘtergere